• Program pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Într-o lume în care timpul este, de multe ori, mai costisitor decât câștigul financiar, un leader înțelept va realiza faptul că afacerea sa are nevoie de un instrument care să-l facă eficient din punct de administrativ și financiar.

“Dacă omenirea nu poate pune ordine în idei, cum ar putea spera să pună ordine în lucruri?”

Oricât de filosofic ar fi acest citat de Francesco Orestano, putem afirma că la baza oricărui proces eficient se regăsește această idee. Rânduiala și ordinea sunt concepte care pun pe roate totul, mai ales în lumea afecerilor.
Un business prosper are la bază o organizare imaculată care vine, în primul rând, din interiorul ei. În era digitală această organizare și eficiență este practic imposibil de realizat fără o aplicație care susține și spijină toate activitățile și procesele din afacere.
De aceea Safir Informatica a creat cel mai flexibil program pentru gestiunea resurselor societăților comerciale, SafirERP. Aplicația este unică prin robustețe și flexibilitate.

Pe lângă funcționalitățile de bază pe care orice program de planificare a resurselor într-o afacere trebuie să le aibă:

   Contabilitate
   Gestiune angajati
   Calcul salarii
   Gestiune furnizori
   Gestiune clienti
   Gestiune stocuri
   Gestiune mijloace fixe
   Gestiune parc auto
   Analiza financiara
   Statistici

SafirERP are o multitudine de module specifice pentru diferite domenii, cum ar fi:

   Curierat
   Transport de persoane
   Transport de marfa
   Inchiriere autovehicule
   Inchiriere utilaje
   Cabinet veterinar
   Cabinet medical
   Producție de bunuri
   Hoteluri și pensiuni

Complexitate

Conceptul de bază al unui sistem ERP (enterprise resource planning) este crearea unui sistem de gestionare ce conține toate informațiile utile legate de o afacere și le face accesibile într-o rețea. Astfel, fiecare angajat poate accesa și utiliza în mod eficient datele de care are nevoie pentru desfășurarea activității

În functie de nevoile intereprinderii, acest network se poate extinde pe o arie foarte largă, incluzând un număr amplu de departamente precum:

   contabilitate
   resurse umane
   producție
   vânzări
   achiziții

SafirERP îți pune la dispoziție posibilitatea de a gestiona toate procesele și de a ține evidența tuturor resurselor.

Mai mult, oferă posibilitatea de a alege pentru fiecare angajat în parte ce opțiuni să folosească, dintr-o listă de peste 200 de opțiuni disponibile.

Investiție pe măsura necesităților și posibilităților pentru fiecare afacere în parte

SafirERP este construit modular, ceea ce înseamnă o flexibilitate mare în complexitate și preț. Poți alege în funcție de numărul proceselor și mărimea afacerii tale opțiunile de care ai nevoie. Astfel prețul de achiziție, timpul necesar pentru introducerea și complexitatea utilizării aplicației va fi exact la nivelul necesităților și posibilităților afacerii.

Beneficiile unui astfel de sistem sunt evidente atât într-o intreprindere mare, unde nevoia unui proces de gestionare și stocare a datelor și accesibilitatea acestora sunt de o importanță cruciala, dar și în cazul intreprinderilor mici și mijlocii, unde achiziționarea unui astfel de instrument înseamnă economisirea timpului ce poate fi investit în dezvoltarea afacerii.

Acest program se poate folosi pe baza unui abonament lunar, care se calculează în funcție de opțiunile alese pentru fiecare utilizator. Oferim reduceri pentru plata semestrială sau anuală a abonamentului.

Pentru o ofertă personalizată te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email.

Ușurință în utilizare și introducere

Faptul că acest sistem este creat cu gândul că va fi folosit de fiecare angajat al firmei, utilizarea ușoară și practică a fost unul dintre criteriile de bază la creare. SafirERP este transparent, astfel încât fiecare utilizator va putea naviga cu usurință. Are un design simplu și așezarea în pagină a elementelor este clară. Nu permite supra-aglomerarea, iar procesele de înregistrare, căutare și navigare în sistem sunt foarte facile.
Ușurința în utilizare este sporită și datorită modului de acces, ce se personalizează pentru fiecare angajat în parte. Opțiunea care permite o selecție eficientă, pentru fiecare angajat, a modulelor utilizate, înseamnă că fiecare angajat are acces doar la datele de care are nevoie pentru desfășurarea activității. Acest lucru aduce două beneficii importante:
   siguranță sporită și control asupra informațiilor împărtășite cu fiecare angajat în parte
   simplificarea utilizării prin minimizarea numărului de opțiuni afișate și reducerea timpului de învățare

Construcția modulară

Cel mai mare beneficiu oferit de aplicație este construcția modulară. Astfel poți decide:

   ce elemente ai nevoie pentru o funcționare optimă la un preț pe care-l poți plăti fără probleme
   ce informații are la dispoziție fiecare angajat în parte

Pentru o selecție mai ușoară am împărțit cele 200 de optiuni în module specifice:

Suport

Echipa noastră a creat acest program cu gândul la confortul utilizatorului și a avut în vedere realizarea unei aplicatii care va ușura și eficientiza gestionarea afacerii tale. Am avut în vedere aceleași elemente la crearea serviciilor de suport. Din acest motiv îți oferim:

   Instruire la începutul utilizării programului și suport pe parcursul valabilității abonamentului
   Modificări, adaptări și personalizări la început și pe parcurs
   Materiale video despre utilizarea aplicației

Statistici și rapoarte pentru decizii informate


Toate datele din toate modulele achiziționate din programul pentru gestiunea resurselor societăților comerciale pot fi vizualizate sub formă de statistici și rapoarte. Acestea te ajută să iei deciziile corecte legate de afacerea ta în orice privință.

Ai posibilitatea să generezi rapoarte legate de vânzări, materii prime, mijloace, produse, furnizori și clienți.

Servicii de contabilitate integrate cu cele de software

Datorita parteneriatului dintre firmele SAFIR INFORMATICA si RON SERVICE AUDIT, clientii care folosesc programul SafirERP pot beneficia de servicii complete de contabilitate de la firma RON SERVICE AUDIT la un pret mai avantajos decat cei care folosesc alte programe de facturare.
Reducerea se datoreaza faptului ca facturile si platile inregistrate in SafirERP se pot transfera automat in modulul de contabilitate, deci nu trebuie inregistrate inca o data de contabili.

Personalizare module

Puterea excepțională a aplicației SafirERP constă în posibilitatea oferită de echipa Safir Informatica de a-ți personaliza rapoartele și statisticile pentru nevoile afacerii tale.

Nu te mulțumi cu limitările impuse de o aplicație ERP oarecare. Cu Safir Informatica planifici și execuți cum dorești, iar aplicația se mulează după procedurile tale. Nu lua decizii pe baza unor numere oferite de o aplicație. Cu noi, ceri numerele de care ai nevoie pentru procesele decizionale și aplicația va ști să-ți genereze exact statisticile și rapoartele de care ai nevoie.

Prezentare video a modulului de facturare si trezorerie

Configurarea societatii cu conturile bancare si punctele de lucru,
Configurarea jurnalelor si a parametrilor generali,
Configurarea produselor si serviciilor, inregistrarea unei facturi de client,
Configurarea tipurilor de operatiuni, inregistrarea unei incasari de client,
Inregistrarea unei facturi de furnizor si a platii acesteia,
Inregistrarea soldurilor initiale, a depunerilor, retragerilor de numerar si a altor transferuri interbancare, inregistrarea creditarii firmei de catre asociati si restituirea imprumutului, inregistrarea comisionului bancar si a dobanzii bancare,
Imprimarea evolutiei veniturilor, cheltuielilor, incasarilor si platilor, Imprimarea registrelor de casa si banca fara transfer in contabilitate,
Imprimarea jurnalelor contabile in partida dubla si in partida simpla,

Prezentare video a modulului de gestiune a stocurilor si a productiei

Crearea societatii, Clasificarea produselor,
Inregistrarea preturilor de cumparare,
Inregistrarea preturilor de vanzare,
Crearea furnizorului, inregistarea notei de intrare-receptie,
Inregistrarea facturii de marfa si a platii acesteia,
Plati furnizori, situatia financiara a furnizorilor,
Inregistrarea clientului,
Comanda client, factura, plata, situatia financiara a clientilor,
Ecranul de vanzari,
Ordinul de compensare.
Clasificarea produselor, configurarea retetelor, necesarul de materii prime,
Configurarea stocurilor, inregistrarea preturilor de intrare,
Fabricatia pe baza retetelor,
Stocul de produse, Ecranul de vanzari in modul magazin,
Ecranul de vanzari in modurile restaurant si hotel,
Lista produselor fabricate si Lista produselor consumate.
Configurare produse,
NIR + Factura de furnizor + plata de furnizor + Situatia financiara a furnizorilor,
Vanzare produse la Pet Shop,
Stocul produselor,
Lista produselor vandute,
Bon de consum

Prezentare video a modulului Contabilitate

Crearea societatii, Solduri initiale (vers 2011),
Inregistrare operatiuni contabile (vers 2011),
Inregistrare mijloace fixe (vers 2011),
Obiecte de inventar, Fisa contului, Registrul de evidenta fiscala (vers 2011),
Imprimare jurnale contabile (vers 2013),
Inchidere TVA, cheltuieli, venituri (vers 2013),
Imprimare note contabile, Registrul jurnal, Centralizator, Balanta, Balanta in valuta (vers 2011),
Declaratia 100 (vers 2013)
Declaratia 101 (vers 2013)
Declaratia 300 (vers 2013)
Ordine de plata (vers 2011),
Declaratia 390 (vers 2013),
Declaratia 392 (vers 2013),
Valori initiale bilant (vers 2011),
Bilant (vers 2013),
Note explicative (vers 2011)

Prezentare video a modulului Salarii

Crearea societatii, configurarea vectorului fiscal,
Inregistrarea angajatilor,
Inregistrarea concediilor,
Generarea pontajului,
Imprimarea statului de salarii si transferul lui in contabilitate,
Declaratia 112,
Fisele fiscale,
Declaratia 205.

Prezentare video a modulului Agentii de turism

Inregistrarea clientului,
Inregistrarea pasagerilor,
Inregistrarea conturilor bancare ale clientului,
Inregistrarea unei comenzi de client,
Adaugarea serviciilor in comanda de client,
Transferul serviciilor din comanda de client in comanda de furnizor 1,
Transferul serviciilor din comanda de client in comanda de furnizor 2,
Transferul comenzilor de furnizor in facturi 1,
Transferul comenzilor de furnizor in facturi 2,
Centralizatorul serviciilor comandate de clienti 1,
Centralizatorul serviciilor comandate de clienti 2,
Transferul serviciilor comandate de clienti in factura si crearea decontului,
Inregistrarea incasarii de la client,
Declaratia pentru Ministerul Turismului,
Deconturile agentiei de turism,

Prezentare video a modulului Parc auto

Soferi + controale periodice,
Autovehicule + asigurari,
Plinuri,
Reparatii,
Cheltuieli pe masina,

Prezentare video a optiunilor specifice programului SafirInchirieriUtilaje

Utilaje + asigurari + plinuri + reparatii + Cheltuieli pe utilaj,
Configurare tarife inchirieri, inregistrare inchirieri, facturare inchirieri + situatia utilajelor pe zile,
Facturi de clienti, Venituri pe utilaj,
Inregistrare pontaj angajati, Total ore pe tip de activitate,

Prezentare video a modulului Curierat

Inregistrare expeditii in program si preluare expeditii de pe site,
Atribuirea expeditiilor catre curieri.

Prezentare video a modulului Transport de persoane

Configurare rute, statii, tarife,
Orarul curselor, copierea acestuia in lista curselor,
Rezervari pentru cursele de transport persoane,

Prezentare video a modulului Gestiunea seriilor de documente

Gestiunea seriilor de documente.

Prezentare video a modulului Hoteluri si pensiuni

Configurare hotel, categorii de camere, camere, preturi. Inregistrare inchirieri / rezervari + facturarea lor,
Inregistrare incasari clienti, Situatia financiara a clientilor, Topul clientilor, Indicatori de performanta,
Vanzare produse din minibar / restaurant + generarea notei de plata pe camera pentru facturarea ei la plecarea clientului.

Prezentare video a modulului Analiza financiara

Crearea societatii,
Importul balantelor,
Importul bilanturilor,
Balanta anuala - Evolutia soldurilor,
Calculul bilantului,
Note explicative,
Indicatorii economico-financiari
Procese verbale de inventariere,
Evolutia societatii (indicatorii din bilant),
Situatia activelor si pasivelor, Situatia veniturilor si cheltuielilor,
Indicatorii de performanta, Fluxul de numerar, Tabloul soldurilor intermediare de gestiune.

Prezentare video a modulului Cabinet veterinar

Inregistrare societate, medici, clienti, pacienti, configurare motive de consultatie, diagnostice,
Inregistrare consultatii, programari, Imprimare lista servicii efectuate, lista vaccinari efectuate,
Facturare servicii efectuate, imprimare lista produse consumate,

Prezentare video a modulului Bibliotecar

Inregistrarea cartilor din biblioteca si a cartilor imprumutate.

Prezentare video a modulului Contabilitatea familiei

Inregistrarea familiei,
Configurare conturi, tipuri de operatiuni,
Inregistrare operatiuni, Imprimare rapoarte,


Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
Cod de verificare

Program pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

  • Pretul abonamentului se calculeaza in functie de modulele alese din sectiunea Comanda din partea stanga a ecranului.

    Preturile modulelor sunt exprimate in lei cu TVA inclus si sunt valabile pentru un utilizator pe 1 luna.

Produse asemănătoare

Program online pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Program online pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Eficiența și profitabilitatea înseamnă să fii pregătit pentru oportunități, să ai întotdeauna la îndemână toate datele de care ai nevoie pentru a lua deciziile corecte. De aceea Safir Informa..

0,00RON

Etichete: SafirERP