• Program pentru gestiunea facturilor si platilor de clienti si furnizori

Gestiunea facturilor de furnizori si clienti

Pentru o afacere profitabilă trebuie sa cunoasteti exact situatia financiară.

Puteti emite facturi din mai multe locatii si puteti avea baza de date in cloud.
Tineti si evidenta facturilor primite de la furnizori.
Încasati la timp facturile de la clienti, plătiti regulat furnizorii si aveti o relatie bună cu ei.
Generati usor e-Factura si o raportati la ANAF.
Circulatia banilor pune în miscare afacerea.
Gestionati corect fluxul de bani si deveniti mai profitabili.

SafirFacturare este la dispozitia dumneavoastra.

Acesta este un modul al programului SafirERP. Se poate atasa oricand la el orice alt modul al programului SafirERP.
Acest program este gratuit pentru persoanele fizice si juridice in limita a 30 facturi / luna.
Acest program poate fi folosit pentru evidenta facturilor primite de la furnizori si a celor emise catre clienti atat de persoanele juridice cat si de persoanele fizice care doresc sa aiba o evidenta a veniturilor si cheltuielilor personale, a incasarilor si platilor.

Programul SafirFacturare contine optiunile:
   Clasificarea produselor si serviciilor pe grupe si categorii
   Lista clientilor si a furnizorilor cu date de facturare, adresa de livrare, persoane de contact, conturi bancare
   Configurarea tipurilor de operatiuni grupate in clasele Venituri, Cheltuieli, Incasari, Plati, Transferuri interbancare
   Facturi clienti
   Incasari clienti
   Facturi furnizori
   Plati furnizori
   Imprimare registru de casa, jurnale de banca fara transfer in contabilitate
   Evolutia veniturilor si cheltuielilor, incasarilor si platilor pe tip de operatiune

Nu este inclusa asistenta la instalarea, configurarea, introducerea datelor.
Daca doriti asistenta, pe tabul de comanda puteti selecta numarul de ore estimat a fi necesar.
Dupa efectuarea platii veti fi contactat pentru programarea asistentei in urmatoarele 2 zile lucratoare.
Asistenta se realizeaza prin conectare de la distanta si se acorda in intervalul Luni - Vineri intre orele 10 si 15.

Daca doriti imprimarea de bonuri fiscale din program veti avea nevoie de driverul FiscalNet care face legatura intre programul SafirFacturare si casa de marcat.
Acesta are si o versiune FiscalNetPlus care permite, in plus fara de cea Pro, transmiterea sumei de incasat catre POS bancar.

Daca doriti mai multe optiuni puteti accesa lista celor disponibile in pagina programului SafirERP. Se poate face oricand upgrade la acest program fara sa pierdeti datele inregistrate
V-ar mai putea interesa:
   Trimiterea grupata a facturilor in eFactura
   Descarcarea facturilor primite in eFactura
   Importul facturilor primite in eFactura
   Importul extraselor de cont
   Importul datelor din programul folosit pana acum
   Modulul de gestiune a stocurilor si / sau productiei
   Modulul de parc auto
   Modulul de contabilitate
   Modulul de salarii
   Modulul de transport de marfa / persoane
   Modulul de inchirieri autovehicule / utilaje
   Modulul pentru cabinete medicale / veterinare
   Modulul de analiza financiara
Gasiti mai multe detalii aici .

Import extrase bancare

Majoritatea băncilor oferă extrasul si în format electronic.

SafirERP este pregătit si pentru importul datelor din extrasele bancare de la majoritatea bancilor din Romania. Modulul de import este creat inclusiv pentru conversia extraselor din format pdf in format csv importabil.

Statistici si rapoarte pentru decizii informate

Toate datele din modulele încorporate în programul SafirERP pot fi vizualizate sub formă de statistici si rapoarte. Acestea va ajută să luati deciziile corecte legate de dezvoltare, de campanii si oferte, de furnizorii cu care lucrati si clienti.

Informatiile importante sunt doar la câteva clicuri distantă. Puteti afla în câteva secunde:
   topul furnizorilor si a clientilor
   lista facturilor neachitate la furnizori sau cele neîncasate de la clienti
   multe alte informatii care vor servi ca bază pentru luarea deciziilor corecte
Aveti posibilitatea să generati rapoarte legate de vânzări, furnizori si clienti.

Personalizare module

Puterea exceptională a aplicatiei SafirERP constă în posibilitatea oferită de echipa Safir Informatica de a va personaliza rapoartele si statisticile pentru nevoile afacerii dumneavoastra.

Personalizarea nu înseamnă doar un logo în coltul documentelor.

Personalizarea modulelor oferite de echipa Safir Informatica include rapoarte speciale de care aveti nevoie în procesele decizionale, module ERP (Enterprise Resource Planning) care pot fi adaugate la modulul de facturare.

Un simplu program de facturare însemnă să va multumiti cu un mod de lucru permis de aplicatie, ceea ce este destul de complicat în domeniul dumneavoastra de activitate. Cu SafirERP planificati si executati cum doriti, iar aplicatia se mulează după procedurile dumneavoastra.

Datele introduse o dată, vor fi disponibile în toate modulele aplicatiei. Economisiti astfel timpul angajatilor si pe termen lung reduceti cheltuielile firmei. Desi personalizările sunt contra cost investitia initială se recuperează rapid.

Servicii de contabilitate integrate cu cele de software

Datorita parteneriatului dintre firmele SAFIR INFORMATICA si RON SERVICE AUDIT, clientii care folosesc programul SafirERP pot beneficia de servicii complete de contabilitate de la firma RON SERVICE AUDIT la un pret mai avantajos decat cei care folosesc alte programe de facturare.
Reducerea se datoreaza faptului ca facturile si platile inregistrate in SafirERP se pot transfera automat in modulul de contabilitate, deci nu trebuie inregistrate inca o data de contabili.
Daca doriti mai multe detalii va rugam sa ne contactati utilizand acest formular

Sponsorizare

Doriti sa ne sustineti activitatea? O puteti face cu o sponsorizare in contul RO83INGB0000999901096099 deschis la ING Bank - beneficiar SAFIR INFORMATICA SRL sau prin PayPal - la adresa contact@safir-informatica.ro. Va multumim!

Daca va este de folos programul nostru va rugam sa ne scrieti un review sau un testimonial.

Prezentari video ale programului SafirFacturare

Configurarea societatii cu conturile bancare si punctele de lucru,
Configurarea jurnalelor si a parametrilor generali,
Configurarea produselor si serviciilor, inregistrarea unei facturi de client,
Configurarea tipurilor de operatiuni, inregistrarea unei incasari de client,
Inregistrarea unei facturi de furnizor si a platii acesteia,
Inregistrarea soldurilor initiale, a depunerilor, retragerilor de numerar si a altor transferuri interbancare, inregistrarea creditarii firmei de catre asociati si restituirea imprumutului, inregistrarea comisionului bancar si a dobanzii bancare,
Imprimarea evolutiei veniturilor, cheltuielilor, incasarilor si platilor, Imprimarea registrelor de casa si banca fara transfer in contabilitate,
Imprimarea jurnalelor contabile in partida dubla si in partida simpla,


Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
Cod de verificare

Program pentru gestiunea facturilor si platilor de clienti si furnizori

  • Acest program este gratuit dar nu include asistenta.

    Kit-ul de instalare se descarca din cont dupa inregistrarea comenzii.

    Pentru a comanda acest program trebuie sa alegeti un numar de ore de asistenta, sa-l adaugati in cos si sa validati comanda.

    Daca nu aveti nevoie de asistenta trebuie sa selectati 0 in lista 'Numar ore de asistenta' din sectiunea Comanda din partea stanga a ecranului.